Grąžinimas
Garantinis laikotarpis yra laiko tarpas, per kurį klientas, pastebėjęs prekių kokybės trūkumus, turi teisę reikalauti iš pardavėjo ar gamintojo imtis priemonių trūkumui pašalinti. Pardavėjas privalo pašalinti trūkumus, jei neįrodyta, kad jie atsirado dėl pirkėjo padarytų eksploatavimo taisyklių pažeidimų.
Nuo kada pradeda galioti garantija?
- nuo prekės apmokėjimo momento;
- jei nėra prekės pirkimo įrodymo dokumentų - garantija netaikoma.
Garantinis aptarnavimas apima:
- trūkumų šalinimą autorizuotuose servisuose;
- prekės keitimą į analogišką prekę be papildomo mokesčio;
- prekės keitimą į panašią prekę su primokėjimu;
- pinigų už nekokybišką prekę grąžinimą Pirkėjui.
Prekių grąžinimas ir keitimas:
1. Pirkėjas turi teisę grąžinti arba prašyti pakeisti kokybiškas prekes per 14 (keturiolika) dienų nuo jų apmokėjimo dienos, jeigu tokių prekių pakuotė ir išvaizda atitinka šiuos reikalavimus:
- prekė turi būti originalioje, tvarkingoje ir nesugadintoje pakuotėje;
- prekė turi būti nesugadinta ir tos pačios komplektacijos, kaip ir pristatymo metu;
- prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, apsauginės plėvelės ir pan.).
2. Pirkėjas turi teisę grąžinti arba prašyti pakeisti sugadintas, brokuotas, ne pagal užsakymą gautas prekes (toliau – Grąžintinos prekės) vadovaudamasis Lietuvos Respublikos Civiliniu kodeksu ir mažmeninės prekybos taisyklėmis.
3. Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti pardavėją, jeigu jam buvo pristatytos Grąžintinos prekės arba jos buvo pristatytos transportavimo metu sulamdytoje ar pažeistoje pakuotėje.
4. Prekių pristatymo per kurjerių tarnybą atveju, pastebėjęs pakuotės pažeidimus, Pirkėjas privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti atitinkamas pastabas ir pareikalauti kurjerio sudaryti pakuotės pažeidimų aktą. Pirkėjui pasirašius siuntos pristatymo dokumente be pastabų laikoma, kad prekės pristatytos tvarkingos ir tokiu atveju pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais pristatymo metu, kurių Pirkėjas nepažymėjo siuntos pristatymo dokumente ir (arba) nesudarė pakuotės pažeidimo akto.
5. Norėdamas grąžinti (pakeisti) prekę Pirkėjas turi užpildyti grąžinimo paraišką (pasinaudojant šia forma) pardavėjui, nurodydamas savo vardą, pavardę, telefono numerį, užsakymo datą ir numerį, prekės pavadinimą ir kiekį. Būtinai kuo tiksliau nurodyti prekės grąžinimo (keitimo) priežastį. Grąžinamos prekės turi būti pristatytos į artimiausią SALMO parduotuvę arba išsiųstos adresu: UAB "Salmolita", Jonavos g. 254, 44110 Kaunas.
6. Gavęs Pirkėjo prekės grąžinimo (keitimo) prašymą ir grąžinamą prekę pardavėjas per 14 darbo dienų įsipareigoja susisiekti su Pirkėju prašyme nurodytu telefonu ir suderinti jos grąžinimo (keitimo) sąlygas.
7. Kokybiškų prekių grąžinimo (keitimo) atveju jų grąžinimo pardavėjui išlaidas apmoka Pirkėjas. Grąžintinų prekių grąžinimo (keitimo) atveju jų grąžinimo pardavėjui išlaidas apmoka pardavėjas.
8. Prekių grąžinimo atveju, jeigu jų grąžinimo sąlygos atitinka šių taisyklių reikalavimus, pardavėjas įsipareigoja pervesti pinigus į Pirkėjo banko sąskaitą per 7 darbo dienas nuo prekių grąžinimo pardavėjui dienos.
9. Pirkėjas neturi teisės be išankstinio pardavėjo sutikimo grąžinti arba prašyti pakeisti prekes, kurios Lietuvos Respublikos mažmeninės prekybos taisyklėse yra nurodytos kaip nekeičiamos ir negrąžinamos. Plačiau žiūrėkite informaciją VŠĮ „Vartotojų Teisių Gynimo Centras“ tinklalapyje.
Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės galite pateikti:
Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai
el. paštas: tarnyba@vvtat.lt,
tel. +37052626751
www.vvtat.lt
Galite užpildyti prašymo formą čia
Primename, kad prieš tai, Jūs turite kreiptis į mus. Manome, kad rasime abejoms pusėms palankų sprendimą.